Toeren door Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Lucas Kamps - WaarBenJij.nu Toeren door Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Lucas Kamps - WaarBenJij.nu

Toeren door Sydney

Door: Ineke en Lucas

Blijf op de hoogte en volg Lucas

09 Juli 2014 | Australië, Sydney

Vandaag dus een hele dag Sydney. We begonnen om 10.00 uur met een Sky Walk op Sydney Tower. Op 268 meter hoogte liepen we over glazen platformen rond de toren. Het was onbewolkt en helder, dus hadden we een werkelijk adembenemend uitzicht over de stad en omgeving.
Daarna hebben we ons met de "touristic bus" langs de Sydney highlights laten leiden. Er waren 2 verschillende lijnen en elke tour duurde ongeveer 90 minuten. Onderweg zijn we even uitgestapt bij het beroemde Bondi Beach. Dit is het meest populaire strand bij Sydney. Was heerlijk zo midden in de Australische winter ( hoe durven ze dat trouwens winter te noemen). Wederom skyclear en ongeveer 20 graden.
Op deze manier zijn we zowat de rest van de dag onderweg geweest en hebben zo een aardig beeld gekregen van Sydney.
Morgenvroeg halen we onze huurauto op ( spannend, dat wordt links rijden) en gaan we nog even op de koffie bij Nel en Trevor, voordat we doorreizen naar The Blue Mountains.
Bedankt trouwens voor jullie leuke reacties zover, en we zullen uiteraard de groeten overbrengen.
To be continued.

• 09 Juli 2014 - 13:08

Gretha:

Dat klinkt fantastisch hoor.Portugal ook altijd 20gr winter.Lopen wij half bloot en zij hebben dikke jassen aan.He blij genieten!!!

• 09 Juli 2014 - 13:26

Joke:

Leuke foto ook in dat soort supermanpak. Hebben jullie abgeseild?

• 09 Juli 2014 - 16:17

Tinie:

Strenge veiligheids normen on the tower , lijkt mij niet overbodig als ik dat zo zie.
    Een paar dagen stad is leuk maar het echte werk wacht mensen.
    Mijn oudste kwam bijna van de honger om in Sydney tijdens zijn half jaar backpacken, er was weinig en/ of slecht betaald werk.Maar goed hij heeft de stad echt beleefd zoals hij dat destijds benoemde toen wij ons zwaar zorgen maakten. Jeugdige overmoed.

• 09 Juli 2014 - 17:31

Laura En Luuk:

Wat een mooi weer! We zijn het er mee eens dat je dat geen winter kan noemen :P En stoer hoor, zo boven op die tower met dat pak aan :D Heel veel plezier he!! groetjes!