Van Sydney naar the Blue Mountains - Reisverslag uit Blue Mountains, Australië van Lucas Kamps - WaarBenJij.nu Van Sydney naar the Blue Mountains - Reisverslag uit Blue Mountains, Australië van Lucas Kamps - WaarBenJij.nu

Van Sydney naar the Blue Mountains

Door: Ineke en Lucas

Blijf op de hoogte en volg Lucas

10 Juli 2014 | Australië, Blue Mountains

Vanmorgen uitgecheckt in Sydney en de auto (een Holden Omega) opgehaald. Daarna naar Nel en Trevor gegaan en nog even gezellig koffie gedronken. Ik was de oplader van de batterij van het fototoestel vergeten mee te nemen uit Scheemda. Had in Sydney al bij een paar fotozaken gevraagd of zij die ook verkochten, maar nee dus. Nu bleek Trevor ook een Panasonic te hebben dus zijn we met zijn vieren naar de winkel gegaan waar hij deze gekocht had. En gelukkig konden zij ons helpen. Dus geen zorgen meer dat we op enig moment geen foto's meer konden maken. Na de middag hebben we afscheid genomen van Nel en Trevor en zijn vertrokken naar The Blue Mountains. Ik in mijn korte broek en t-shirt want het was wederom lekker weer in Sydney. Maar....aangekomen op onze bestemming was het nog maar 7 graden met een harde venijnige wind. Dus gauw koffers uit de auto, inchecken en omkleden. Het is een leuk oud hotel in Engelse stijl, net een decor van een Agatha Christie thriller. Het is allemaal klein maar we redden ons prima. We gaan vandaag verder geen uitstapjes meer maken, want het is omstreeks 5 uur al donker en zoals gezegd dus loeikoud. Verkennen alleen Katoomba even en dan morgen into the Blue Mountains.
to be continued.

• 10 Juli 2014 - 19:55

Jannie En Koos:

Howdy Ineke en Lucas !
    Hartstikke leuk om jullie verre vakantie-avonturen mee te kunnen beleven. Bondi zagen we regelmatig op tv, enig, en nu zitten jullie daar. Wij zijn nog nooit in Australie geweest maar we horen vaak dat de Aussies de leukste, sociaal sportiefste en meest relaxte en gemoedelijke lui zijn die er zijn. Das naast de prachtige natuur die jullie ons laten zien, allemaal extra kersen met slagroom op de taart he, heerlijk !
    We zien uit naar het vervolg van jullie reis down under.
    Big hug, Jannie en Koos