Van Katoomba naar Newcastle - Reisverslag uit Newcastle, Australië van Lucas Kamps - WaarBenJij.nu Van Katoomba naar Newcastle - Reisverslag uit Newcastle, Australië van Lucas Kamps - WaarBenJij.nu

Van Katoomba naar Newcastle

Blijf op de hoogte en volg Lucas

12 Juli 2014 | Australië, Newcastle

Vandaag een reisdag. We zijn via een toeristische route door Hunter Valley gegaan. Hunter Valley is het wijnbouw gebied van Australie. De wijngaarden waren nu leeg, want zoals gezegd het is hier winter. Onderweg de eerste kangaroes gezien, maar ook dode Koala's en een dode Kangeroe langs de weg. Aangekomen in Newcastle gingen we inchecken, maar..... toen we naar binnen gingen keken we raar op. We kwamen terecht in een hotel waar beneden een zaal was met allemaal goklustige Australiërs. Op een groot scherm een verslag van een paardenrace. Wij snapten er niets van maar goed toch maar inchecken. Bleek, gelukkig maar, dat we aan de andere kant van de weg moesten zijn. En dat zag er prima uit, allemaal kleine "studio's met alles erop en eraan, en zo goed als nieuw. Gelukkig maar. Zijn daarna Newcastle ingegaan voor het diner. Verder geen bijzonderheden. Morgen naar Port Macquarie.
To be continued.

• 12 Juli 2014 - 12:46

Joke:

Linksrijden lijkt mij vooral lastig als er een tegenligger aan komt die aan het inhalen is of zelf aan de verkeerde kant rijdt.

• 12 Juli 2014 - 18:05

Hans:

Heb net jullie avonturen voorgelezen aan Dolf en Mies. Mooie verhalen. We zijn jaloers! Ze laten jullie groeten. Goede reis verder. Ik volg jullie vanuit tropisch Nijmegen volgende week!

• 13 Juli 2014 - 08:51

Laura & Luuk:

Haha gelukkig zaten jullie in het verkeerde pand! Mooi dat de studio's goed uitgerust zijn. We kijken uit naar de volgende verhalen :)