van Mount Tamborine naar Brisbane - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Lucas Kamps - WaarBenJij.nu van Mount Tamborine naar Brisbane - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Lucas Kamps - WaarBenJij.nu

van Mount Tamborine naar Brisbane

Door: Ineke en Lucas

Blijf op de hoogte en volg Lucas

17 Juli 2014 | Australië, Brisbane

Vandaag was het maar een uurtje rijden. We waren dus al op tijd in Brisbane. Het was onbewolkt met een temperatuur van 21 gr. Eerst maar eens ingecheckt in ons luxe onderkomen. Een zo goed als nieuw appartementen complex van 30 verdiepingen in het centrum van Brisbane. Zag er perfect uit met een woonkamer, slaapkamer, badkamer met wasmachine en droger en een keuken met alles erop en eraan. Daarnaast nog 2 balkonnetjes. We hebben de middag wat rondgestruind in Brisbane. Eerst een leuke wandeling via the city botanic garden langs Brisbane river. Ook hier, net als in Sydney weer veel hardlopers langs de rivier. Ik denk dat ik morgenvroeg ook even ga. Ineke waarschijnlijk niet vanwege haar knieblessure. Daarna allerlei souveniers gekocht in Queensstreet, de winkelstraat van Brisbane. Wij vinden Brisbane een hele relaxte en gezellige sfeer hebben.
Morgen zoals gezegd eerst sporten, dan naar de Koala Sanctuary, en 's middags bezoeken we dus Linda en haar gezin. Wij hebben er zin in.
To be continued.

• 17 Juli 2014 - 09:57

Laura & Luuk:

Hoi! Wat een mooi appartementen complex (we nemen aan dat het de eerste foto is! ;)). Veel plezier vandaag! groetjes en liefs, Laura & Luuk

• 17 Juli 2014 - 10:36

Joke:

Handig dat je de was even kunt doen.

• 17 Juli 2014 - 11:06

Lucas Kamps:

Nee, Laura, dat is het Old Government house (1e foto)..haha...laat je de foto's thuis wel zien!!! Jullie ook veel plezier!!! Geniet nog even en safe journey zaterdag!!!!

Ja, Joke is bij de prijs inbegrepen, je kunt zo vaak wassen als je wilt!!