van Brisbane naar Hervey Bay - Reisverslag uit Hervey Bay, Australië van Lucas Kamps - WaarBenJij.nu van Brisbane naar Hervey Bay - Reisverslag uit Hervey Bay, Australië van Lucas Kamps - WaarBenJij.nu

van Brisbane naar Hervey Bay

Door: Ineke en Lucas

Blijf op de hoogte en volg Lucas

19 Juli 2014 | Australië, Hervey Bay

Vandaag vertrokken uit Brisbane naar het 300 km verderop gelegen Hervey Bay. Onderweg maar weer even de Bruce Highway verlaten, want we wilden natuurlijk wel weer strand zien. Het waren toch weer flink wat kilometers en je schiet hier niet zo snel op. Omstreeks 16.00 uur zijn we in Hervey Bay aangekomen. Wederom een prima onderkomen met alles erop en eraan en gelegen aan de boulevard langs de Pacific. Vanuit ons Motel steken we de straat over en staan aan het strand.
Morgen vroeg op want we worden om 07.25 al opgepikt voor een "explorer" tocht op Fraser Island. Dit is het grootste zandeiland ter wereld. Schijnt heel mooi te zijn, nou we zullen zien.
To be continued.

• 19 Juli 2014 - 12:15

Tinie:

Fraser Island ....geweldig !
    Geniet er van.
    groet van ons

• 19 Juli 2014 - 12:26

Theo En Ina:

Moi vakantiegangers,

Jullie hebben het 'goud veurmekoar doar'.
    Het klinkt allemaal fantastisch, ' liekt mie ook wel wat' , maar zal er wel niet van komen.
    Ina krijg ik niet in een vliegtuig en zeker niet meer na de gebeurtenissen van deze week.
    Geniet lekker daar, wij redden het ook wel hier bij 32 graden, een hitte om bij binnen te zitte,
    en lekker kijken naar de Alphen etappe in de Tour.

Moi en tot ziens in Grunn

• 19 Juli 2014 - 14:57

Hilde Robertus:

Groetjes vanuit het tropische Appingedam van opa en oma!!!
    Nog een fijne vakantie, geniet ervan!
    Ook groetjes van Anneke en Hilde.

• 19 Juli 2014 - 17:12

Harry,Marietje:

Leuk jullie reisverslag en bedankt voor
    jullie kaart.hier is het 34 graden.
    groetje Harry en Marietje.

• 21 Juli 2014 - 08:55

Laura & Luuk:

Hoi! Mooi onderkomen hebben jullie daar! Ook al is het winter in Australië, lijkt het volop zomer. Geniet ervan! Groetjes