van Rockhampton naar Airlie Beach - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Lucas Kamps - WaarBenJij.nu van Rockhampton naar Airlie Beach - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Lucas Kamps - WaarBenJij.nu

van Rockhampton naar Airlie Beach

Door: Ineke en Lucas

Blijf op de hoogte en volg Lucas

22 Juli 2014 | Australië, Airlie Beach

Wederom een lange verplaatsing. Dit keer maar liefst 500 km. Je moet er wat voor over hebben. De reis verliep voorspoedig op een zeer rustige Bruce Highway. Hele stukken waar we werkelijk niemand tegenkwamen. Onderweg kwamen we door een gebied waar rietsuiker (of suikerriet) verbouwd wordt. Enorme velden met wuivend riet (uiteraard hebben we even teruggewoven)
Omdat de reis voorspoedig verliep waren we om half vier al op onze bestemming, het Beach Hotel in Airlie Beach. We waren nog maar net op de kamer toen we al bezoek kregen van een Kaketoe. Hij(of zij) was helemaal niet bang en wilde wel even poseren voor onze camera. Nog even de directe omgeving verkend voordat de duisternis weer inviel.
Voor morgen hebben we een trip met een Catamaran naar de Whitsunday Islands geboekt. De plaatjes beloven veel, en wij hebben er dan ook zin in. Betekent wel weer vroeg opstaan (we hebben toch vakantie?) want we worden om 07.25 al opgehaald voor deze dagtocht.
To be contunued.

• 22 Juli 2014 - 10:02

Laura & Luuk:

Hey Lucas en Ineke! Jullie moeten wel veel rijden zeg, zijn jullie er al zat van? Hoe lang blijven jullie in Airlie Beach? Veel plezier op de Whitsunday Islands morgen, we zijn benieuwd naar de foto's!
    Liefs en groetjes, Laura en Luuk

• 22 Juli 2014 - 13:05

Lucas Kamps:

Hoi Laura & Luuk, wij zijn er nog lang niet zat van!! We blijven hier 2 nachtjes, dus we gaan donderdagochtend weer verder. Ons doel is Port Douglas en dat ligt een kleine 1000 km verderop, dus we moeten nog een stukje. Dat doen we nog in redelijk kleine etappes.....Zijn jullie al een beetje geacclimatiseerd en gaan jullie volgende week in Scheemda logeren? Liefs van ons, Lucas en Ineke.