van Airlie Beach naar Townsville - Reisverslag uit Townsville, Australië van Lucas Kamps - WaarBenJij.nu van Airlie Beach naar Townsville - Reisverslag uit Townsville, Australië van Lucas Kamps - WaarBenJij.nu

van Airlie Beach naar Townsville

Door: Ineke en Lucas

Blijf op de hoogte en volg Lucas

24 Juli 2014 | Australië, Townsville

Wakker worden en dan zien dat het bewolkt is, ja zelfs licht regent. Een geheel nieuwe ervaring voor ons (op deze vakantie tenminste). Voor vandaag hebben we niets in de planning zitten, behalve natuurlijk de verplaatsing naar Townsville. Onderweg nog even langs een strand bij de Pacific gegaan, en daar zagen we deze bijzondere boom(zie foto).
Verder dus niet veel te melden, dit is eigenlijk gewoon een tussen etappe. En ook in Townsville nog steeds bewolkt en regenachtig.
Bij het inchecken bleek onze boeking een upgrade gekregen te hebben. We zitten nu in een suite met een woonkamer, badkamer en slaapkamer, met aan de voorkant uitzicht op de haven en aan de achterkant uitzicht op de Pacific. Niets mis mee toch? Voelen ons haast VIP's. Onderin dit hotel is een casino, dus wie weet komen we als miljonairs terug ( ik verwacht eigenlijk eerder arm en berooid).
Morgen richting Mission Beach.
To be continued.

• 26 Juli 2014 - 11:17

Inge En Roel:

Luitjes, wat allemaal leuke verslagen. Jullie hebben een prachtige vakantie als we de verhalen lezen en de foto's bekijken. Geniet ervan.

Groeten,
    Inge en Roel