Van Mission Beach naar Tarzali - Reisverslag uit Tarzali, Australië van Lucas Kamps - WaarBenJij.nu Van Mission Beach naar Tarzali - Reisverslag uit Tarzali, Australië van Lucas Kamps - WaarBenJij.nu

Van Mission Beach naar Tarzali

Door: Ineke en Lucas

Blijf op de hoogte en volg Lucas

27 Juli 2014 | Australië, Tarzali

Vanochtend eerst weer uitgebreid ontbeten, en toen op weg naar Tarzali. De zon laat het weer afweten, want wederom bijna de hele dag een lichte regen. Onderweg wilden we nog bij een aantal watervallen kijken, maar vanwege de regen hebben we dat niet gedaan.
Ons huidige onderkomen "the Canopy Treehouses and Wildlife Sanctuary" ligt midden in een stuk regenwoud. Toen we erheen reden, uiteindelijk via een onverharde weg, hadden we het idee "in the middle of nowhere" terecht te komen.
Ons huisje, ik val misschien in herhaling, is wederom prachtig. We zitten dus midden in de natuur en ons is verzekerd dat we veel "wildlife" zullen zien. Vogels, Walibi's, Possums, Platylus, turtles en misschien boomkangeroes. We zijn benieuwd.
We zitten hier op 800 meter hoogte en het kan 's avonds flink afkoelen. We hebben in ons huisje dan ook de beschikking over een hele voorraad hout voor in de haard. Die gaan we vanavond dus even lekker in de fik zetten.
Morgen gaan we hier de boel verkennen ( we zitten hier 2 dagen)
To be continued.