Een dagje Tarzali - Reisverslag uit Tarzali, Australië van Lucas Kamps - WaarBenJij.nu Een dagje Tarzali - Reisverslag uit Tarzali, Australië van Lucas Kamps - WaarBenJij.nu

Een dagje Tarzali

Door: Ineke en Lucas

Blijf op de hoogte en volg Lucas

28 Juli 2014 | Australië, Tarzali

Nog een dagje Tarzali, en wederom regen. Blijkt dit toevallig het regenrijkste gebied van Australië te zijn. Ze noemen het hier ook "the Misty Mountains". Er staan ook borden langs de weg die, het hele jaar door waarschuwen voor "heavy fog". Nou ja, weten we dat ook weer.
Vandaag rondgetoerd, o.a. langs de watervallen die we gisteren al wilden bezoeken. Dit keer echter gewapend met een grote paraplui, want die behoort tot de standaard uitrusting van ons huisje.
Gisteravond trouwens nog wat Possums op onze veranda op bezoek gehad. Je kon ze met de hand voeren. Verder wordt hier elke avond, klokslag 7 uur voer uitgestrooid. Kwamen wel zo'n 25 Walibi's(Pademelons) op af, die vanaf kwart voor zeven aan de bosrand al zaten te wachten. Walibi's zijn een kleine uitgave van de Kangeroe. Was erg leuk, maar omdat het al donker was is fotograferen niet gelukt. Vandaag toen het nog niet helemaal donker was heb ik er toch nog een weten vast te leggen. Een Platypus en een boomkangeroe, die hier ook moeten zitten hebben we niet kunnen bespeuren.
Hopelijk laat de zon zich morgen weer zien als we vertrekken naar Port Douglas.
To be continued.